Obsah: 3.720 ccm
kW/koně: 242 / 330
Rok výroby: 2015
Převodovka: Automatická
Počet MístŘidič + 3x Spolujezdec

Ceník s omezenými km

Čas12h24h
(1 den)
48h
(2 dny)
Týden
(7 dní)
Cena5.999 Kč7.999 Kč15.999 Kč41.999 Kč
Cena VIP Clubu2.999 Kč3.999 Kč7.999 Kč20.999 Kč
Kauce5.000 Kč5.000 Kč5.000 Kč5.000 Kč
Omezení km300 km350 km700 km2.000 km
Každý další km5 Kč5 Kč5 Kč5 Kč

Ceník bez omezení km
TOP AKCE ROKU 2023

Čas12h24h
(1 den)
48h
(2 dny)
Týden
(7 dní)
Původní Cena7.999 Kč9.999 Kč19.999 Kč55.999 Kč
Akční cena3.999 Kč4.999 Kč9.999 Kč27.999 Kč
Kauce5.000 Kč5.000 Kč5.000 Kč5.000 Kč

Vrácení vozu vždy probíhá o 30 minut dříve z důvodu převzetí a kontroly.

Dárkové poukazy u Nás k zakoupení !
774 765 444

Ford Mustang 3.7 V6 Cabrio

Ford začal poprvé v padesátileté historii mustangu tento sportovní kupé a kabriolet nabízet i v Evropě. Ford nabízí tři motorizace a to čtyřválcový Ecoboost (ten kompletně vynecháme z popisu, nač ho ani nenabízíme v naší půjčovně 321SPEED.cz), pak je v nabídce V6 s obsahem 3.7 a V8 5.0 GT. Tato Amerika je doslovně magnetem pro ostatní řidiče či jdoucí lidé po ulici. Mustang Vám dá takový zážitek, který Vám jiný vůz nenabídne, a proto jsme tu teď my, abychom Vám tyto zážitky nabídli. Naši klienti si nejvíce pochvalují akceleraci z 0 – 100km/h a auru kolem vozu kterou tento vůz jednoznačně má. Mustang je bez nadsázky ikona (stejně jako Chevrolet Camaro nebo Dodge Challanger), takže není se co divit, že i tyto vozy nabízíme k zapůjčení. Mustang působí jako sportovní auto už na první pohled ale víc než sportovní se jedná o vůz cestovní. Dlouhá žraločí kapota, pod kterou je ukrytý monstrum roztáčející zadní kola, osmnáctipalcová kola, trojrozměrné třídílné zadní svítilny i prudce skloněné víko zavazadelníku, které se vyklápí kompletně celé. K tomu si připočtěte brzdy od Bremba, které zaručí bezpečnost nebo špičkové sedačky, které Vám zajistí krásný posed na i na dlouhé cesty. Mustanga si plně užiji dva dospělí lidé než čtyři, přece jen vzadu není tolik místa. Vzadu na robustně tvarovaných hlubokých sedačkách je místo pro cestující do 160 centimetrů výšky, do zavazadlového prostoru dáte díky relativně velké délce dva kufry úplně bez problémů, takže ve dvou lidech můžete s tímto 4,7 metru dlouhým strojem, vyráběným v továrně Flat Rock v Michiganu, vyrazit i na delší cestu. Síla motoru nastupuje plynule, aby od středních otáček (cca 4200 ot./min.) až k ne zrovna jemnému omezovači (v zajímavých 7100 otáčkách) nasadil razantní zatlačení do sedaček. Šestiválec se nabízí pouze v Americe a i přesto jsme Vám ho sem dovezli a zajistili veškeré výjimky aby jste měli tu čest si vůz vyzkoušet. O amerických autech se u nás v Evropě často traduje, že neumějí zatáčet. U mustangů, které jsou od roku 2015 + na trhu v USA a v Evropě to již neplatí. Mimochodem každá verze má standardně mechanický samosvorný diferenciál. Jsme si jisti, že na technické trati by i osmiválcovému mustangu stačil jiný osobní vůz s vyším výkonem, na rovinkách by mu „mustang” ujel. Řízení (jemnost volantu) mustangu má možnost měnit z „normálního” na „komfortní” či „sportovní” režim – změny jsou ale natolik malé, že je prakticky nepoznáte. Osmiválcová verze má řízení o trochu tužší. Podvozek je pohodlný, na přání (po vypnutí stabilizace) umí být přetáčivý. Překvapením je komfort odpružení, podvozek složený z klasických vzpěr McPherson vpředu a více prvkové nápravy vzadu výtečně pohlcuje nerovnosti. U těchto vozů je nastavení jízdního režimu, který ovlivní stabilizační systém i rychlost reakcí na sešlápnutí plynu. U verze 5.0 V8 je kromě sportovního režimu ještě i závodní režim nebo jízda za deště či na zasněžené silnici. Stabilizaci lze plně vypnout, počítat musíte se silně přetáčivou charakteristikou, která je u Nás přísně zakázaná z důvodu Vaší bezpečnosti a i předejití možnosti zničení vozu.